TRANSSTONE: Історія успіху лідера ринку

Новини компанії

Це історія про мрію, з якої народжується реальний успіх. Історія про побудовану на «холодному» каменю справу, що вже багато років запалює серця тих, хто нею займається, та надихає рухатися вперед. 

У липні 2011 року в Україні створено компанію TOPOVI. Не маючи ані офісу, ані повноцінного штату, кілька ентузіастів мріяли про те, як поставлятимуть українцям якісний естетичний та довговічний матеріал для оздоблення простору і завоюють ринок штучного каменю. А ще були амбітні плани стати лідерами в Україні та збудувати велику міжнародну диверсифіковану компанію… 

Багато років тому до Одеського порту із запізненням на 3 місяці прибули перші два контейнери акрилового каменю з Китаю. Так почалася історія бізнесу, який доклався до формування естетичного смаку українців у сфері просторових рішень.       

2012 року Компанія укладає договір про співпрацю з південнокорейським виробником Lion Chemtech і стає ексклюзивним дистриб’ютором акрилового каменю GRANDEX в Україні. Договір про співпрацю з ізраїльським виробником преміального кварцового каменю Caesarstone надає статусу офіційного дистриб’ютора Caesarstone. 

По всій країні з’являються регіональні представництва TOPOVI.

Українці завжди були вибагливими до оздоблення простору: житло, ділова та комерційна забудова – попит на якісний кварцовий та акриловий камінь постійно зростає. З часом стає очевидним, що справа потребує розширення. До того ж у TOPOVI впевнені, що дійсні та потенційні клієнти Компанії варті найкращого асортименту, отже, прагнуть зробити вибір якісним і приємним для них.

2016 року Компанія створює власний бренд кварцового каменю Avant Quartz, який згодом стане найпопулярнішим не тільки в Україні, а й за її межами. 

Асортимент також поповнюється широкоформатною керамікою Laminam.

Ефективна бізнес-стратегія та команда, яка зростає, роблять свою справу, втілюючи мрію, яку плекали кілька людей тоді, багато років тому, зустрічаючи в Одеському порту довгоочікуваний вантаж.  

2017 року TOPOVI стає лідером з продажів акрилового - 70% ринку та кварцового - 60% ринку каменю в Україні.

Великий гравець – велика відповідальність, вважають у TOPOVI, і продовжують опікуватися потребами клієнтів. Компанія не лише поставляє матеріал, але й консультує, вибудовує партнерські стосунки з дизайнерами, архітекторами, виробниками. Камінь розкриває свої можливості мовою спеціалістів TOPOVI, і партнери Компанії тепер можуть якнайкраще задовольнити побажання своїх замовників. 

Середня Азія – ще один стратегічний напрям, де TOPOVI розширює свою присутність і бореться за лідерські позиції. Казахстан та Узбекистан, стають перспективним бізнес-плацдармом.

2019 року в Компанії створено проєктний відділ, спеціалісти якого забезпечують комплектацію матеріалу для великих об’єктів – житлових комплексів, торгово-розважальних центрів тощо. 

Розуміти ринок та передбачати потреби клієнтів і споживачів – здатність небагатьох, хто дійсно працює з пристрастю та заповзяттям.   

2020 року через зростаючий попит на широкоформатну кераміку Компанія створює власний бренд Keralini і розпочинає постачання матеріалів з Італії. 

Досвід побудови бізнесу в Україні стає потужним бекграундом для виходу TOPOVI на ринки Центральної Європи – у Польщі відкривається компанія Architype, що стає надважливим кроком до розширення присутності у європейському сегменті оздоблювальних матеріалів з каменю та керамограніту. Команда, яка починала свою діяльність з міжнародних контрактів, добре розуміється на перевагах глобального партнерства.

2021 року у Києві відкрито шоу-рум TOPOVI – місце натхнення для архітекторів, дизайнерів та обробників. Професійна і дружня атмосфера приваблює все більше відвідувачів, які стають постійними клієнтами і партнерами Компанії.  

Цього ж року в структурі Компанії створено оптовий відділ для реалізації кераміки для керамічних салонів. Ще один важливий етап на шляху до закриття потреб українців в оформленні простору та посилення позицій на ринку.   

Також TOPOVI започатковує унікальний для України партнерський сервіс ТОPPRO, який дозволяє обробникам акрилового і кварцового каменю та керамічних плит розвивати власний бізнес без додаткових вкладень у дороге обладнання й підготовку спеціалістів.

Тепер усе, що потрібно, аби партнери Компанії змогли задовольнити попит своїх клієнтів на високоякісні складні вироби, це виконати заміри, зробити технічне завдання і передати інформацію до TOPPRO. У чітко визначені терміни забрати готовий виріб і змонтувати його для свого замовника. 

У TOPOVI високо цінують людей, які розвивають власну справу, тому кожен, хто співпрацює з Компанією, може бути впевненим у найвищій якості: команда TOPPRO використовує сучасне високотехнологічне обладнання, з яким працюють сертифіковані й досвідчені майстри.

2022 року Компанія створює ще один власний бренд кварцового каменю – Tisoro: він має оптимальну ціну у своєму сегменті, що надає можливість використання цього якісного матеріалу значно ширшому колу споживачів.

Розширення асортименту для задоволення потреб ринку триває, і TOPOVI ексклюзивно представляє в Україні HPL-панелі від італійського виробника Puricelli.

Цього ж року в Польщі почав працювати розподільчий склад для зберігання великого об’єму матеріалів і швидкої доставки їх до України. 

TOPOVI продовжує завойовувати європейський ринок: країни Балтії стають наступним викликом і новим шансом, який Компанія успішно реалізує. Український бізнес позиціонує себе як самодостатній, креативний та ціннісний, приваблюючи нових партнерів взаємовигідними умовами, репутацією і перспективами. Багаторічний досвід кроскультурної ділової комунікації та високі стандарти роботи надають Компанії переваги, що перетворюють впевнені позиції на новому ринку на провідні. 

Один з наріжних каменів успішності TOPOVI – відповідність часу та вимогам ринку: тут постійно аналізують тренди у виробництві та застосуванні каменю та керамограніту, зміни пропозиції та попиту, новації та технологічні рішення, щоб запропонувати своїм клієнтам найкращі зразки матеріалів та декору з усього світу. 

У TOPOVI сміливо будують амбітні плани, спираючись на багаторічний досвід та команду – 150 висококласних фахівців, які знають про камінь усе, що потрібно для його якісного застосування. Це люди, які цінують спільну справу, сміливі ідеї, свою реалізацію в Компанії та її здобутки в Україні і поза її межами. Усі перемоги – це спільна відповідальність та спільний результат, який вони готові примножувати. 


Історія TOPOVI триває, яскраво демонструючи, як віра в свою мрію та людей, яких ти об’єднуєш навколо неї, допомагає досягти успіху за сотні і тисячі кілометрів від відправної точки в Україні. Головне – впевнено крокувати пліч-о-пліч з тими, хто поділяє твої цінності, і завжди прагнути більшого. Більшого за історію про якісний камінь, що прикрашає, пишучи історію про те, як твоя справа змінює простір, в якому ти живеш і дієш.


Інші статті

Усі статті
Усі статті

Стати партнером

Залиште свої дані або зателефонуйте нам:

+38 073 270 52 00

Надіслати проект

Напишіть про свій проект і ми опублікуємо вашу роботу на нашому сайті

Надіслати пропозицію

Напишіть нам вашу пропозицію чи побажання

Дякуємо!

Заявку відправлено, ми зв'яжемося з вами для обговорення деталей.

Закрити

Дякуємо!

Заявку відправлено, ми зв'яжемося з вами для обговорення деталей.

Закрити

Дякуємо!

Проект відправлений, ми зв'яжемося з вами для узгодження публікації.

Закрити

Увага!

Не правильно введені дані форми!

Закрити